Pasirinkti:




FORUMAS !!!
Forumas: Raumenų auginimas  Aminorugstys
Žinučių rūšiavimas Nuo naujausios iki seniausios Nuo seniausios iki naujausios
VitalijusS
Žinutės: 1236
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 19 10:15
zaibas911 rašė:
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?

Gaunasi taip kad po XTEND proteinas geriasi po 40min.

Tai iškart pro treniruotės xtend, po 40 min bendri baltymai ir tada viskas ok ?

Taip tokiu principu viskas okey

O jei 45 min po treniruotės grįžtu namo valgyt vakarienės, tai baltymus reiktų išgert prieš valgant ar po? ar išvis kitu metu, kad nebūtų skrandį kartu su maistu ? Ačiū už atsakymus

Po suvartojimo amino rūgščių galima arba baltyminis kokteilis arba valgis...jokiu būdu negalima išgėrus eiti valgyti arba atvirkščiai...
zaibas911
Žinutės: 3
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 18 22:47
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?

Gaunasi taip kad po XTEND proteinas geriasi po 40min.

Tai iškart pro treniruotės xtend, po 40 min bendri baltymai ir tada viskas ok ?

Taip tokiu principu viskas okey

O jei 45 min po treniruotės grįžtu namo valgyt vakarienės, tai baltymus reiktų išgert prieš valgant ar po? ar išvis kitu metu, kad nebūtų skrandį kartu su maistu ? Ačiū už atsakymus
VitalijusS
Žinutės: 1236
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 18 09:44
zaibas911 rašė:
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?

Gaunasi taip kad po XTEND proteinas geriasi po 40min.

Tai iškart pro treniruotės xtend, po 40 min bendri baltymai ir tada viskas ok ?

Taip tokiu principu viskas okey
zaibas911
Žinutės: 3
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 17 22:49
VitalijusS rašė:
zaibas911 rašė:
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?

Gaunasi taip kad po XTEND proteinas geriasi po 40min.

Tai iškart pro treniruotės xtend, po 40 min bendri baltymai ir tada viskas ok ?
VitalijusS
Žinutės: 1236
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 17 10:01
zaibas911 rašė:
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?

Gaunasi taip kad po XTEND proteinas geriasi po 40min.
zaibas911
Žinutės: 3
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 16 15:38
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Kaip čia gaunas ? Naudojant scivation XTEND negalima naudoti jokių baltymų? ar tik kad viens po kito nebūtų vartojami dienos metu?
VitalijusS
Žinutės: 1236
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 10 14:52
chiefs0210 rašė:
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?

Sveikas,jo su gliukozės 20proc tirpalu bus geresnis pasisavinimas...
chiefs0210
Žinutės: 14
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 10 13:38
Sveikas Vitalijau, atmenu kazkada sakei kad negalima maisyt aminorugsciu (scivation XTEND) su proteinu, prastesnis pasisavinimas gaunas... o ar galima maisyt su gliukoze? nes vis vien daug energijos reikia raumenu lastelems po trenkes kad atsigautu, tai kad tos amino rugstys is xtendo nebutu pasisavintos kaip paprasciausia medziaga ATP gamybai?
1132796
Žinutės: 165
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 10 11:41
Smagu su Vitalijum, na zinios priveda iki diskusiju ir tai saunu, aisku,kad reikia ziureti raumenu tonusa, jei ta 47 cm tureciau lasinine, tai kox tikslas girtis, pvz mano matka turi 52 cm nu kai sportuoji 13 m ir progresuoji leta, tai nera bloga ta kokybe, nu gal ir ne varzybine, bet jau ir neprastai. nu manu kad 10 m pertraukos neprireiktu pamatyti, kaip sakai, kas treniravosi taisyklingai ir kas ne. yra teke nesportuoti kelis metus, tai vos ne nuo nulio, nu gerai, kad yra raumens genetika, tai greiciau pereini i vezias. Nu gal reiktu atskira tema sukurt apie yvairiapusisku skaidulu treniravima, Vitalka cia ziniu prikaupes.
VitalijusS
Žinutės: 1236
Siųsti el. laišką
Parašyta: 2011 02 10 11:26
1132796 rašė:
nu kai turiu nemazas apimtis, pvz salta bica-47 cm, tai patikek kad visos skaidulos isijungia ir nereikia jokiu brangiu papildu, cia kurie vartoja, viena, paskui kita dar kita pajungt kad tas pirminis geriau isijungtu, ir dar bele kiek, istasko paskutinius taupytus pinigus. Va, nuoseklus darbas, mityba, vitaminai, protinga sistema ir rezultatas.

Ne apimtyse esmė,o raumenų masės kokybė,kas čia ne aišku?pas mane ir 47ranka ir ką?Ji auginta tikrai ne 4-6pakartojimų principu...šneku apie visų įmanomų raumeninių skaidulų treniravimą,kurių darbas tiesiogiai susijas su kraujotaka,sąnarių raiščių apsaugą ir t.t. AŠ KALBU APIE VISŲ RAUMENŲ SKAIDULŲ APKROVAS,O NE APIE GRUBIOS RAUMENŲ MASĖS AUGINIMĄ...Būtų smagu po 10-15 metų pažiūrėti pas ką matysis kad sportavo teisingai,manau nesuklysiu sakydamas kad tas kuris teisingai treniravosi bus raumenų tonuse labai gerame... Labai lengva pasakyti kas ką sportavo po 10metų pertraukos pamačius raumenyno likučius...Beje 47 ranka,4-6pakartojimų principai treniruoja tik baltąsias raumenų skaidulas,kaip minėjau jos greičiausiai nyksta-atrofuojasi. SĖKMĖS PASIEKIMUOSE.
Atgal...
 ATGAL 1 2 3 Į VIRŠŲ